Γυναίκες θεϊκής ομορφιάς, όπως η Χέντι Λαμάρ, η Βίρνα Λίζι, η Λάνα Τάρνερ, η Τζιν Τίρνεϊ, η Γκρέις Κέλλυ, η Λιζ Τέιλορ, η Κατρίν Ντενέβ και τόσες άλλες, αποθέωσαν το γυναικείο κάλλος αφήνοντας τη σφραγίδα τους ανεξίτηλη στη διαμόρφωση του όρου "καλλονή"!
Αυτή η γυναικεία ομορφιά πέρασε από πολλά στάδια, αμφισβητήθηκε, "πολεμήθηκε" γιατί στη θέα και μόνο ενός ωραίου ή μιας ωραίας εμφανίζονται συμπτώματα ζήλειας, φθόνου και άφθονων κόμπλεξ (και από τα δύο φύλλα!), αλλά και υμνήθηκε όσο τίποτα άλλο.
Το να έχεις μπροστά σου να κοιτάς κάτι τόσο ωραίο δε μπορεί παρά να είναι χάρμα οφθαλμών και να σε γεμίζει θετική ενέργεια, αισιοδοξία, δημιουργώντας ένα κλίμα ευφορίας.
Δυστυχώς, εκείνα τα πρότυπα δεν πρόκειται να επιστρέψουν πια, ούτε μπορούν να συγκριθούν με τα σημερινά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
Γιατί τότε η γυναίκα ήταν πραγματικά Γυναίκα, με όλη τη σημασία της λέξης - σε εμφάνιση και συμπεριφορά - είτε ήταν ωραία, είτε όχι, ήξερε όμως πάντα τον τρόπο να αναδεικνύει τη θηλυκότητά της, ήταν κοκκέτα και κομψή στους τρόπους της.
Ας μη λησμονούμε, ότι εκείνα τα χρόνια υπήρχε και κάτι ακόμα που απουσιάζει παντελώς στην εποχή μας, η καλαισθησία, η υψηλή αντίληψη αισθητικής.
Τότε, η κάθε γυναίκα δεν χρειαζόταν να κυκλοφορεί ημίγυμνη για να την προσέξουν (διότι γι' αυτό το λόγο γίνεται σήμερα, για να προκαλέσει και να τραβήξει τα βλέμματα), αρκούσε ένα ωραίο, θηλυκό και κομψό σύνολο, το οποίο σε συνδυασμό με την ομορφιά της αποτελούσε το κίνητρο για να προσελκύσει τα βλέμματα και το θαυμασμό απ' όπου κι αν περνούσε.
Δεν είχε ξεπέσει τόσο χαμηλά, όπως πολλά νεαρά κορίτσια σήμερα, τα οποία δυστυχώς δεν γνωρίζουν πώς να διαχειριστούν την εξωτερική τους εμφάνιση (τη στιγμή που ούτε καν οι γονείς τους ξέρουν), αντιγράφοντας την κακόγουστη - πολλές φορές - μόδα που λανσάρουν τα περιοδικά, τη στιγμή που ο χώρος του μάρκετινγκ φρόντισε να κάνει γνωστό πως το σεξ κα μόνο αυτό έχει "πέραση" και "πουλάει".....
Και είναι κρίμα, ιδίως γι' αυτά τα νέα κορίτσια γιατί υπάρχουν όμορφες κοπέλες, που όμως δεν διαθέτουν τις στοιχειώδεις γνώσεις και κριτήρια αισθητικής για να αναδείξουν την εμφάνισή τους και, τις οποίες αυτός ο χώρος του μάρκετινγκ κοντεύει να μετατρέψει σε εκκολαπτόμενα "κολ-γκερλς" .......
Η γυναίκα σήμερα μοιάζει τον επαναπροσδιορισμό της χαμένης ταυτότητάς της, ό,τι όμως κι αν συμβαίνει, απ' όσα στάδια κι αν περνά, ήταν, είναι και θα είναι για πάντα το πιο υπέροχο και λατρεμένο πλάσμα, ανά τους αιώνες.
No comments:
Post a Comment